İPTAL VE İADE KOŞULLARI

 

Misafir, otele giriş tarihinden itibaren 48 saat öncesine kadar iptal talebinde bulunabilir. Bu durumda misafirin rezarvasyonu ücretsiz olarak iptal edilecektir. Ancak misafir, son 48 saat içerisinde iptal talebinde bulunursa  1 gecelik ücret tahsil edilecek kalan sözleşme bededi iade edilecektir.

Misafir kendisine sunulan paketlerin veya hizmetin değiştirilmesini talep ederse, ilgili talabin Coastline  Hotel tarafından uygun bulunması şartıyla, önceki alınan hizmetle, yeni talep etmiş olduğu hizmet arasındaki fiyat farkının ödenmesi koşulu ve ayrıca tesisin uygunluk durumuna göre değişiklik yapılacaktır. Bununla birlikte yeni hizmetin fiyatlandırılması, bir önceki hizmet fiyatından düşük ise Coastline  Hotel aradaki fiyat farkını tüketiciye iade edecektir.

Misafirin kendisinin veya birinci dereceden akrabalarının, konaklama dönemine denk gelen 10 günlük konaklama yapmaya engel ciddi hastalığı veya rahatsızlığı durumunda; Tam Teşekküllü Devlet Hastanesinden alınacak resmi raporla veya ölüm halinde; bunun belgelemesi koşuluyla, rezervasyon talabinin iptal talebi kabul edilir. Bu durumda ödenmesi zorunlu vergi, harç ve benzeri yasal yükümlülüklerden doğan masraflar ile üçüncü kişilere ödenip faturalandırılan/belgelendirilen ve iadesi mümkün olmayan bedeller hariç olmak üzere, misafirin ödemiş olduğu sözleşme bedeli kendisine iade edilir. Bu halde rapor ve belgeler hizmetin başlangıcından önce ibraz edilecektir. Aksi halde herhangi bir ücret iadesi yapılamayacağı gibi Coastline  Hotel misafir  adına yapılmış tüm rezervasyon ve hizmetleri 24 saat sonra iptal etme hakkına sahiptir.

Coastline Hotel, ödeme için nakit ve  kredi kartlarını kabul etmekte olup; varıştan önce belirli bir miktarı geçici olarak çekme hakkını saklı tutar.