COASTLİNE HOTEL REZERVASYON / KONAKLAMA MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

 

MADDE 1: TARAFLAR

Bir tarafta  Gürsu Mah. 304. Sokak No:10 Konyaaltı / Antalya / Türkiye adresinde bulunan, +90 242 312 57 82 telefon ve  info@coastline.com.tr mail adresini kullanan; Coastline Hotel (bundan böyle COASTLİNE olarak anılacaktır),  diğer tarafta aşağıda bilgileri yer alan tüketici(ler) (bundan böyle MİSAFİR olarak anılacaktır) arasında rezervasyon ve konaklama hizmetine ilişkin olarak aşağıdaki şartlar çerçevesinde Rezervasyon / Konaklama Mesafeli Satış Sözleşmesi düzenlenmiştir.

MADDE 2: KONU

İş bu sözleşmenin konusunu COASTLİNE’ın, MİSAFİR'e https: "//coastline.com.tr/" internet sitesinden elektronik ortamda satış yapmak suretiyle sunduğu, aşağıda nitelikleri, satış fiyatı ve koşulları belirtilen Otel Konaklama Satış hizmeti ile ilgili olarak 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri gereğince, tarafların karşılıklı hak ve yükümlülükleri oluşturmaktadır.

MADDE 3: SÖZLEŞME BEDELİ VE ÖDEME KOŞULLARI

3.1. MİSAFİR, Hizmet/ Sözleşme bedelini, kredi/hesap kartı ile COASTLİNE’a ait site üzerinden ya da COASTLİNE'nın belirtmiş olduğu banka hesaplarına EFT/havale yolu ile ödeyecektir.

3.2 Hizmet/ Sözleşme bedeline KDV dahil olup ücretlendirme  "Türk Lirası" üzerinden yapılmıştır.

3.3. Konaklama ile ilgili olarak yalnızca "https://coastline.com.tr/" sayfasında ve Rezervasyon Belgesi'nde dile getirilen  hizmetler ücrete dahil olup bu hizmetlerin içeriği  ayrıntılı olarak belirtilmiştir. Anılı hizmetlerin dışındaki hizmetler ekstra ücrete tâbi olacaktır. Bu bağlamda satın alınan hizmete; MİSAFİR'in, konaklamaya dahil hizmetler dışında alacağı/tüketeceği  ekstra yiyecek-içecek, kişisel harcamalar, ulaşım, telefon ve verilen hizmetin dışındaki bütün mal ve hizmetlerin bedeli dahil değildir.

3.4. MİSAFİR, Hizmet/ Sözleşme bedelinin tamamını rezervasyon tarihinde ödemekle yükümlüdür. Belirtilen zaman içinde belirtilen ödemenin gerçekleştirilememesi halinde yapılan rezervasyon iptal edilecektir.

3.5. MİSAFİR, Kredi kartlı ödemelerde sözleşme bedeline ilave olarak ayrıca, COASTLİNE tarafından hesaplanacak ve bildirilecek olan faiz, vade farkı, kur farkını ödemeyi kabul ve taahhüt eder.

MADDE 4: CAYMA, İPTAL, DEVİR VE DEĞİŞİKLİKLER

4.1. İş bu sözleşme uyarınca yapılan rezervasyonlarda cayma, iptal ve değişiklikler için Destek hattı ( + 90 242 312 57 82) ile irtibata geçilmesi veya  info@coastline.com.tr  mail adresine mail atılması  ile  geçerli gerekçenin hizmetin başlamasına en az  iki (2) gün kala  bildirilmesi gerekmektedir. Bu durumda MİSAFİR'in ödediği hizmet bedelinin tamamı kendisine iade edilir. Hizmetin başlamasına iki (2) gün ve daha az bir süre kalmış ise ve MİSAFİR talep etmişse,  ödediği hizmet bedelinden bir (1) günlük konaklama hizmet bedeli cayma tazminatı olarak kesilir ve ödediği hizmet bedelinin kalan kısmı kendisine iade edilecektir.

4.2. MİSAFİR; Ölüm, ciddi hastalık, ağır kaza gibi durumlarda durumun ya da mücbir sebebin belgelenmesi halinde, kalınmayan sürelerin bedelleri iade edilir. Bu sebeplerin dışındaki herhangi bir nedenle otele geç giriş yapılması veya erken çıkış yapılması halinde kalan sürelerin bedelleri iade edilmez.

4.3 İade bedeli,  sadece rezervasyonda kullanılan Kredi/Hesap kartına yatırılacaktır.  İade süreci bankaların kurallarına göre değişkenlik gösterebilir. Bankanın pos sistemine ya da ödeme sistemleri hizmeti veren firmaya yapılan kredi kartı ödemelerinin iptal iade işlerinden doğacak masraflar MİSAFİR'e ait olacak şekilde iade edilecek tutardan düşülecektir.

4.4  MİSAFİR  hizmeti almaya başlamışsa cayma/iptal hakkını kullanamaz.

4.5 MİSAFİR, indirimli satış döneminde satın almış olduğu indirimli erken rezervasyon ürününde herhangi bir sebeple tarih değişikliği yaptırmak isterse, talepte bulunduğu tarihte geçerli olan liste fiyatları üzerinden indirimsiz rezervasyon değişikliği yapılacağını kabul eder.

4.6 MİSAFİR, ön ödemesini yaptığı rezervasyonla ilgili istediği değişikliği, tesise girişten en geç 7 gün öncesine kadar yazılı olarak belirtmediği sürece, işbu sözleşmede ve rezervasyonda yazılı konaklama şekilleri ve koşulları geçerli olacaktır. Bununla beraber rezarvasyonda istenilecek değişiklik otelin uygunluk durumuna göre takdir edilecek olup kesinlik taahhüdü taşımamaktadır.

4.7 MİSAFİR konaklama süresini uzatmak isterse, çıkış tarihinden en geç 1 gün önce talebini otele iletecektir. Otelin uygunluk durumuna göre  MİSAFİR güncel fiyatlardan ödemesini yaptıktan sonra konaklama süresini uzatabilir. Aksi takdirde MİSAFİR, Otelden rezervasyon yaptığı tarihin sonunda, saat 12:00 de ayrılmak durumundadır. Elde olmayan nedenlerle gerçekleşemeyen değişiklik taleplerinden dolayı COASTLİNE’a herhangi bir itirazda bulunamayacak veya COASTLİNE sorumlu tutulamayacaktır.

4.8 MİSAFİR'in  tesise gidemeyeceğini/ulaşamayacağını yazılı olarak bildirmemesi durumunda COASTLİNE, MİSAFİR adına yapılmış tüm rezervasyonları konaklamanın başlangıç tarihinden sonraki 24 saatin bitiminde iptal etme hakkına sahiptir. Bu gibi iptallerde MİSAFİR'e herhangi bir ücret iadesi yapılamaz.

4.9 COASTLİNE, MİSAFİR'in rezervasyonunun kendisine ulaştığı tarihten itibaren taahhüt ettiği süre içinde  hizmet edimini yerine getirmek zorundadır. COASTLİNE’ın taahhüt ettiği hizmet yükümlülüğünü yerine getirmemesi durumunda, MİSAFİR'in sözleşmeyi feshetme yetkisi vardır. Sözleşmenin bu şekilde haklı feshi durumunda, COASTLİNE, tahsil edilen tüm ödemeleri fesih bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren on dört gün içinde MİSAFİR'e geri ödemek zorundadır.

4.10. Rezervasyon konusu hizmet ediminin yerine getirilmesinin imkânsızlaştığı hallerde, COASTLİNE’ın, bu durumu öğrendiği tarihten itibaren üç gün içinde MİSAFİR'e yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile bildirmesi ve tahsil edilen tüm ödemeleri bildirim tarihinden itibaren en geç on dört gün içinde iade etmesi zorunludur.

4.11. COASTLİNE, kendisinin sözleşmeyi haksız olarak feshetmesi halinde, MİSAFİR'in  o güne kadar yaptığı tüm ödemeleri MİSAFİR'e iade etmek zorundadır.

4.12 İş bu sözleşmenin eki niteliğinde olan “İPTAL VE İADE SÖZLEŞMESİ” hükümleri saklıdır. 

MADDE 5: DİĞER HÜKÜMLER

5.1. İşbu sözleşmeye konu konaklama ile ilgili bilgiler, MİSAFİR tarafından COASTLİNE’ın internet sitesinden incelenmiş ve değerlendirilmiştir. Konaklama bedeli ve ödeme şekli internet sitesi üzerinden rezervasyon tamamlanmadan MİSAFİR tarafından görülür ve tüketici kendi isteğine bağlı olarak ödeme seçeneklerinden birini tercih eder. MİSAFİR kredi kart bilgilerini sisteme girerek ödemesini tamamlar. Kredi kart bilgilerinin girileceği sistem uluslararası güvenlik yazılımınca korumalı durumda olup, herhangi bir şekilde bilgilerin görülmesi veya kopyalanması mümkün değildir. Ancak, MİSAFİR'in bilgisayarında bulunacak virüs vb. yazılımları ile veya MİSAFİR'in ihmalinden/hatasıdan kaynaklanan nedenlerle üçüncü kişiler tarafından ele geçirilecek şifreleri ve bilgileri ile sistemden işlem yaptırılması ve bu yüzden MİSAFİR'in uğrayabileceği zararlardan dolayı, COASTLİNE herhangi bir cezai şart veya tazminat ödeme yükümlülüğü bulunmadığı gibi, bu nedenlerle oluşabilecek zararları da MİSAFİR'e rücu etme hakkı bulunmaktadır.

5.2. MİSAFİR'in, şikâyetçi olduğu hususları hizmetin ifası sırasında yazılı olarak yetkiliye bildirmesi iyi niyetli MİSAFİR'in özen borcudur.  MİSAFİR'in, şikâyetçi olduğu halde hizmeti COASTLİNE yetkililerine bildirmeden sonuna kadar kullanması, şikâyet konuları ile ilgili ikame hizmet ve bedel iadesi gibi tazminat haklarını ortadan kaldırır.

5.3.  MİSAFİR, bu otel rezervasyonu sözleşmesini, mail order, sanal pos, havale veya EFT ile alarak herhangi bir sebepten dolayı imzalayamamış olsa dahi, taraflar arasında geçerli olacak bu sözleşme şartlarını katalog, internet sitesi veya ilanlar ile öğrenmiş olup, bu otel rezervasyonu sözleşmesini bu sözleşmedeki yazılı şartlarda almayı taahhüt etmiştir.

5.4.  MİSAFİR, bu otel rezervasyonu ile imza altına alınan ve sözleşmede adı geçen otel hakkında her türlü bilgiyi COASTLİNE’a ait web adreslerinden aldıktan ve gerekli tüm incelemesini yaptıktan sonra, bu sözleşmeyi okuyarak kabul ettiğini taahhüt eder.

5.5. Tesise girişte kimlik ve yaş kontrolü yapılmaktadır. Yanlış veya eksik beyan halindeki bildirimlerden dolayı arada bir fark doğar ise, otele giriş anında tahsil edilir.

5.6. Konaklama tarihleri, konaklayacak kişilerin isimleri, konaklamanın yapılacağı tesis-oda tipi, konaklama sistemi; işbu sözleşmenin eki ve ayrılmaz bir parçası olan COASTLİNE’ın internet sitesinde yayınlanan tanıtım sayfasında ve tüketici tarafından yapılan rezervasyon kayıtlarında açıkça yer almaktadır.

5.7. COASTLİNE, tüketicinin konaklama tesisindeki hiçbir kaybı ve/veya hasarı ile kıymetli eşyalarının çalınmasından sorumlu değildir.

5.8. MİSAFİRLER, otele varış saatleri ne olursa olsun odalara yerleşmenin en erken saat 15:00’de mümkün olabileceğini, çıkış günü ise tesisten ayrılış saatine bakılmaksızın odaların en geç saat 12:00’de boşaltılması gerektiğini, akdi takdirde ek oda ücreti tahsil edileceğini  şimdiden kabul, beyan ve taahhüt ederler.

5.9. Sözleşmede imzası bulunmayan ancak sözleşmeye konu hizmete katılan MİSAFİRLER, kendi adına kayıt yaptırmakla görevlendirdikleri kişilerin bu sözleşmeyi okuyup kabul etmesi ile sözleşme hükümlerini kabul ve taahhüt etmiş sayılırlar. COASTLİNE’ın, sözleşmeyi kabul eden kişilere ödemiş olduğu fazla miktar ya da hizmet bedelinin tahsili için diğer MİSAFİRLERE rücu hakkı saklıdır.

5.10. MİSAFİR, sözleşme konusu hizmetin nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, ifa ve diğer tüm ön bilgileri aldığını, okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini kabul ve beyan eder. COASTLİNE, sözleşme konusu hizmetin ayıplı olması durumunda tüketiciye karşı sorumludur.

5.11. Faturalar rezervasyon esnasında MİSAFİR tarafından fatura adresi bölümünde belirtilen adrese gönderilir. Eğer fatura adresi bölümü boş bırakılmış ise, iletişim bilgileri adresine fatura gönderilir. Faturanın; yanlış adres belirtilmesi veya teslim edilecek kişinin belirtilmemesi ya da belirtilen adreste bulunamamasından kaynaklanan, yapılamayan teslimatlarından MİSAFİR sorumlu olup, COASTLİNE sorumlu  değildir.

5.12. Çocuk indirimleri ebeveyn ile aynı odada konakladıklarında geçerlidir. Çocuklu ailelerin rezervasyonlarında MİSAFİR tarafından beyan edilen çocuk yaşı dikkate alınır. Ancak çocuğun, otele giriş kayıt esnasında tesis görevlisi tarafından talep edilen çocuk kimliğindeki yaşı ile beyan edilen yaşı arasında fark tespit edildiği takdirde, aradaki fiyat farkı MİSAFİR tarafından COASTLİNE’a ödenerek gerekli değişiklik yapılır.

5.13.  Otel Rezervasyon/Kayıt belgesi, iş bu sözleşmenin eki ve ayrılmaz bir parçası olup, taraflar için bağlayıcıdır.

MADDE 6 : MÜCBİR SEBEPLER:

 6.1 Olumsuz hava koşulları, yol engeli, terör, grev-lokavt, savaş ihtimali, sel, yangın, öngörülemez teknik hususlar vb. haller mücbir sebep sayılır. Bu gibi nedenler ile konaklamanın başlamaması veya devamına engel teşkil eden hallerden dolayı COASTLİNE, konaklamayı iptal edebilir veya aynı kategori ve nitelikte aynı bölgede veya başka bir bölgede başka konaklama tesisi ile değiştirebilir. Bu gibi durumlarda MİSAFİR'in tazminat hakkı yoktur.

6.2. Bayram, yılbaşı ve benzeri gibi sanatçılı olarak ilan edilerek satılan konaklamalarda otelin iradesi dışında (sanatçının hastalanması) oluşan durumlarda, COASTLİNE sanatçı değişikliği yapma hakkını saklı tutar.

MADDE 7: YETKİLİ MAHKEME

Taraflar İşbu konaklama sözleşmesinin uygulanmasından doğan ihtilafların çözümünde; öncelikle işbu sözleşme hükümleri ile 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili Yönetmelik hükümleri uygulanacak olup, taraflar, yasal sınırlar içinde Antalya Tüketici Mahkemelerine ve/veya Antalya İlgili Tüketici Hakem Heyetine başvurabilirler. Bu bağlamda uyuşmazlıkların çözümünde yetkili mahkeme; Antalya mahkeme ve icra daireleridir.